Iets te melden?

Bij MOEV streven we naar de hoogste kwaliteit in alles wat we doen. We begrijpen echter dat er soms zaken mis kunnen gaan. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Heb je een klacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Alle klachten komen terecht bij ons aanspreekpunt klachten. Meer info over de klachtenprocedure vind je hieronder.


Wie kan een klacht indienen?

Iedere betrokken partij (school, ouder, leerling, organisatie, ...) die in contact kwam met MOEV.

Wat vermeld je in je klacht?

  • Geef ons jouw persoonlijke gegevens door (naam, e-mailadres en andere relevante contactgegevens)
  • Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk. Vermeld de aard van de klacht, specifieke gebeurtenissen, context, relevante data en namen van betrokken partijen.

Hoe dien je een klacht in?

Vul het online klachtenformulier in.

Ik heb een klacht en wil dit melden


Verloop klachtenprocedure

Na het indienen van jouw klacht ontvang je binnen de vijf werkdagen van ons hiervan een ontvangstbevestiging en informeren we je wanneer we de klacht zullen onderzoeken en een oplossing aanbieden.

Het aanspreekpunt klachten van MOEV start een grondig onderzoek naar je klacht en raadpleegt indien nodig relevante betrokkenen. Het doel is om de aard en oorzaak van de klacht te begrijpen en mogelijke oplossingen te vinden.

Binnen een termijn van vijftien werkdagen na de ontvangstbevestiging ontvang je een schriftelijke reactie. Indien mogelijk worden concrete stappen meegedeeld om de klacht op te lossen.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht en/of voorgestelde oplossing, dan kan je hiertegen bezwaar indienen. In deze situatie zullen we beroep doen op een onafhankelijke derde partij om de zaak verder af te handelen.